Frågestund del. 2

Moa vad e de bästa och sämsta med att bo på nybygget?
Moa; bästa är man får många nya vänner och jag lär mig mycket i ridningen/hästar, sämsta är att man blir trött ibland när det är så mycket folk nostopp.

josefine hur kom det säg att du gick på läger på nybygget och varför tycker du att man ska gå på läger just där?
josefine; min farmor känner staffan och så visste hon att dom hade läger där, så hon tyckte jag skulle gå, och det ångrar jag inte, för nybygget är världens bästa läger!

Moa går du fortfarande på gymnastik?
moa; ja, det gör jag, jag älskar det!

Josefine går du i någon annan sport än ridning?
josefine; nej, satsar på hästarna till 100%

kan ni inte lägga upp lite mer ridbilder oså,när ni rider andra hästar?
josefine & moa; självklart, kan vi det! :D

moa kan du lägga upp lite bilder på lägerhästarna osv?
moa; ja, det skulle jag kunna göra :)

Vad är det bästa ni har gjort med era hästar? (endast en sak)
josefine; alla tävlingar tror jag.
moa; hoppade barbacka i sommras i en hage, det var underbart! eller tävlingar.

Vad är det bästa med livet just nu?
josefine & moa; hästarna!

Tänk er att ni ska ut till en ödeö i en vecka, ni får ta med er 4 saker och inte hästen eller familjen, vad skulle då det vara ?
josefine; om man fick ta med sig vännerna skulle jag väl göra det, annas MAT. haaah.
moa; två vänner, och två skor.

Vad är det högsta ni hoppat ?
josefine; 120 cm, på conny tror jag, och sherry 115 cm.
moa; 120 på compa.

Vem är killen ni gillar ? Eller den förra ni gillade ?
josefine; hm, vet faktiskt inte, har inte vart någon serriös som jag har gillat på läänge.
moa; ingen aning.

Saknar du ditt gamla liv nere i Malmö Josse?
josefine; ibland, inte så ofta, isåfall bara vännerna!

Kan inte jag komma upp till dig i vinter/sommar Josse?
josefine; absolut!

josefine, Om du måste säga 3 av dem snyggaste killarna i din klass, vilka skulle det vara?
josefine; det går serriöst inte, INGEN är snygg.

Nämn 10 kompisar/bästa kompisar som betyder mest för dig i ditt liv.
Moa, Emma, Amanda (du), Alicia, Philippa, Freija, Cajsa, Olivia & Hannah, finns fler.

I hur många år har du nu ridit, och kommer du ihåg ditt första ridläger med mig på dem små shettisarna?
josefine; 6 år kanske, ja, hahaha, sakanar det otroligt mycket!

Vilka bloggar följer ni?
Josefine; måånga, men några stora bloggar, och några vänners bloggar. Ponilovers, dressyrmupparna, är väl dom stora. sen freijas, elises, siiimplythebest och många mer.
Moa; också många, men mina fovotiter är väl fotografamandi, nellie berntsson, siiimplythebest & sandra englund.

hur långt vill ni komma med ridningen?
finns svar i del 1.

/ Ponnyochryttarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0