Frågestund del. 1

1. Bästa vän?
josefine; många, moa är en av dom! orkar inte ta alla.
moa; har också många, men mina absolut närmsta är nog Josse.

2. Bästa händelse?
Josefine; typ, när jag fick conny, eller sherry!
Moa; när jag fick "snällaste ryttar pris" på iddy, på en tävling när vi vägrade ut oss och jag klappade honom ;)

2. värsta händelse?
Josefine; ingen aning faktiskt.
Moa; när jag gick omkull med min gamla B-ponny Rosa och allt blev svart.

3. Hur är en bra vän?
Josefine & Moa; Omtänksam, rolig, lite galen, pålitlig & bra humor.

4. vad heter killen du/ni gillar?
Josefine; gillar ingen just nu faktiskt.
Moa; Har nästan aldrig vart kär, så inte nu heller ;)

5. hur är en bra kille?
Josefine; Omtänksam, rolig, och sen måste han väl se bra ut.
Moa; Perfekt, nej, men han måste ha "allt".

6. hur många förhållanden har du/ni haft?
Josefine; inte många, kanske några på dagis & lågstadiet, inget serriöst dårå, haha, men nu har det inte vart något på länge.
Moa; Inga.

7. vad är det bästa med era hästar?
Josefine & moa; den var lätt, allt! 

8. Vad är erat mål med ridningen?
Josefine; vill självklart komma så långt som möjligt, och tävla VM eller kanske OS, sen får man ju se hur långt jag kommer, men jag satsar så långt iaf!
Moa; Vill ju bli bäst, ska försöka ta mig till SM, EM, VM & OS. det är iaf mina drömmar, sen får vi se hur långt mina drömmar räcker.
9. Varför tycker ni om att tävla?
Josefine & moa; för det är otroligt spännande, man får öära känna massa folk & det är extremt kul. Extra kul är det ju när det går bra.

10. Vad är viktigast i ert liv?
Josefine; Min familj, mina hästar & vänner betyder mest!
Moa; Min famil, mina vänner, hundarna & hästarna, och kissen!

11. Vilka är de närmsta vännerna?
Josefine; har många, och det vet du nog vilka det är.
Moa; många, men te.x, Josse, emma, du & lennart ( inneá) haha
12. Bor du (Josefine) verkligen i det där stora huset i beckershof?
josefine; haha, ja, det gör jag!
13. hur länge har ni ridit?
josefine; kanske i 6 år ungefär.
moa; hela mitt liv, så länge jag kan minnas iaf ^^
"fin" picnik bild, haha, not.
hoppas ni fick svar på era frågor, fler kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0