DAGENS RESULTAT

LC; han var super fin & framåt på fravridningen, men han dog väl lite när jag kom in på banan. 1,2,3,4 & fem gick bra, sen 6;an ett stopp -_- så ingen omhoppning, men gick bra ändå!

Lb; Red inte fram länge, 25 min? och han kändes sådär, men inne på banan var han klockren! hela banan gick skit bra, kom till omhoppning och tog oss runt, trodde jag.. men sen säger dom i högtalarna att jag var utesluten från fas 2 då jag hoppade fel sista hinder, SURT! tror annars vi hade en chans till placering! menmen, är väldigt glad över båda rundorna, och längtar redan till nästa tävling! världens bästa ponny ♥
pappa glömde ju såklaaart kameran..

Kommentarer
Postat av: elise

fy på dig, man får inte hoppa fel hinder..!! mEN SUPER BRA KÄMPAT, jag saknar dig! <3

2011-11-13 @ 22:33:48
URL: http://eliisevogniild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0